Friday, April 4, 2008

Stayfree...stay weeeee!!! =))


Kuikuikui...Khas buat lady2 sekalian, saja nak promote something kat sini, even saya tak dilantik pun sebagai duta Stayfree.. :-p Yer, saya nak promote Stayfree Cottony Soft Overnight Wings sket.. Sejak2 saya pakai benda alah ni since last month, rasa VERY nice..sebab 1st, dia lembut sgt kat skin kita..2nd, senang nak basuh.. yes, percayalah dia takder gel! 3rd, kebarangkalian utk kebocoran tu makin kurang... ;-) Dulu, asyik takut2 pasal hal2 bendera merah ni..tapi sejak guna Stayfree, memang rasa stay free lah!! Kuikuikui... Akhir kata, cubalah! Belum try belum tau!! =D I like...

8 comments:

Mya Sakura said...

wahaha...is it a new one..? yang penting tade gel..haha..but still prefer Kotex Syle...(kan kak jah?) sebab dia ada Style Lah..~~ =))

*nampaknya blog ni kene ade had umur..hahaha..

Libra Dolce said...

nanti saya upload gambar dia, senang nak cari..eheks! =D saya tak leh pakai kotex style, dry net wat saya very the gatal!! =( suka stayfree ni sbb VERY the lembut kat kulit..hihihi...

kak Jah said...

dh lama gilerr x pakai kotex... GATAL!! tp, stayfree ni mmg best lah jgk kott.... :P intimate pun best... whisper pun.. tp, payah nk basuh!! lemah btoll..... =))

Mya Sakura said...

rasa mcm nak try intimate...tp laurier..sungguhpun best..tp payah nak basuh..mcm whisper..huhu ade sape2 pernah try Sofy? :p

kak Jah said...

pernh try Sofy... loooong time ago!! ok lah jgk kottt... kadang2 aku rasa mcm besar sgt... (sampai terkangkang2... hahahah... oh... x senonoh btolll)

Lovely Jaemi said...

wei makcik2 promoter sekalian...dok argue jenama mana paling bagus ka?hahaha...kepada promoter wan safra, saya baru nak try...nanti saya update saya nyer verdict okay~

Libra Dolce said...

astaghfirullah..hahahhaha.. =)) =)) sakit perut aku tahan gelak kat cc ni..kah2.. jamie, cubalah! pastuh sila wat summary dlm 100 perkataan..wakakakak!! =)) =))

Lovely Jaemi said...

miss tropic mmg gile tak senonoh...sentap nyah~