Tuesday, June 3, 2008

Sakura In Da House..~~

Salam,

Okay girls...skrg kita putarkan lagu version tempatan plak....teringat zaman kita muda-muda remaja dulu kan...let's gone..:~

1) Miss Tropical : haruskah diuji - Farish (eheemsss, hahaha)

2) Miss Michigo : Jika Kau Bercinta Lagi - Alleycats (melalak sakan....)

3) Miss Dolce : Menyemai Cinta Bersamamu - Kris Dayanti (igt awk nanyi sambil peluk tiang katil kitorang kat hostel)

4) Miss Luthiyen : Siapalah Aku : Amy Mastura (nyayi dengan penuh syahdu...haha)

5) Mdm Butterfly : Jatuh - Adam (always mrs adam laa ko nih...)

that's all girls...

XOXO
Mya

3 comments:

Lovely Jaemi said...

kenape?? why o why must i be related to that friggin song? kenapa bukan Tiara dari Kris? bukan kah aku ada sejarah dengan lagu tu? terjelepuk di parking JJ ayer keroh...wahahahaha....anyway, i do love that song...Jika Kau Bercinta Lagi...lalalalalalala~

Libra Dolce said...

ya ya saya still ingat menyanyi di tiang katil hostel itu...huhuhu... wanie, menyemai cinta tu lagu nora, bukan kris dayanti..ehhehe.. :-p

Mya Sakura said...

jamie : hahahaha (gelak guling2) aku igt lagi..gmah sedang seronok2 bernyanyi..tiba2 "hilang" dr pandangan...rupanya tersepuk di lantai...nasib baik kancil weyh..kalo kembara mama..aku tatau aa nasib ang

safra: oh ya kan..lagu nora..tapi awk mmg nyanyi penuh perasaan masa tu... ;p