Monday, February 18, 2008

Cuti-Cuti Malaysia

To all my dearest Chee-Kye friends, dalam pada kita tgh dlm mood nak pegi travel nihh, saya adalaa menggatal2 cari info sket.. :-p So, here comes the cadangan & proposal. Ahaks!

Saya rasa adalah lebih mulia sekiranya kita buat lesen percubaan dgn travel di dlm Malaysia ni dulu.. Tapi kita akan cuba cari tempat2 yg very the beautiful utk photoshoot..(well well, ni kan salah satu reason kita nak pegi travel kan?? hahahaha =D) anyway, try korang surf kat http://www.cuti.com.my/ . Saya dah browse travel packages & found them interesting especially pasal Bukit Tinggi, Perhentian & Tioman. So, korang try surf pulak & give some feedbacks! ;-)

Rate for each package kebanyakan below RM1000 per person (melainkan korang ambik package honeymoon 7D6N tu sah2 RM2000 per person kan..) :-p ahaks! so, pendapat korang, kalo kita nak travel dlm msia, bila masa yg sesuai? nak tunggu akhir tahun jugakkah? atau diawalkan sket? kalo ikut package dlm cuti.com.my tu valid until 31st october jerk.. Maka bagaimanakah?

Satu lagi as reminder, kalo nak gak wat akhir tahun, disarankan utk menjauhi kawasan2 perairan pantai timur msia yer kawan2..saya tak rela dihanyutkan ke laut china selatan musim2 tengkujuh nih..hohohoho... :-

anyway, feedbacks please!! =D thanks!

3 comments:

Lovely Jaemi said...

tak kesah...on je memana pun...bukit tinggi sounds cool gak..jika mau buat ujung tahun maka kita akan bermukim di tempat tinggi lah kiranya...mwahahaha

Mya Sakura said...

yeahh..bukit tinggi sgt cool...japanese village..sesuai dengan jiwa kita...hahaha..lgpun transport senang..means kite gerak from KL..

Libra Dolce said...

kan? kan? bukit tinggi sounds nice!! =D

saya tak tau naper, kalo tgk travel packages mesti tgk yg ada spa..huhuhu... =(( letih sgt kah saya?